Job 32 van 37


Report this listing

Solliciteren



Polyvalente Dossierbeheerder / Bijstandsverlener


Functie

Onze klant is een gerenommeerd bedrijf gelegen in het centrum van Brussel (op wandelafstand van het metrostation Rogier - Yzer en het treinstation Brussel Noord) en zeer gemakkellijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Met een geschiedenis van meer dan 50 jaar, is onze klant toegewijd aan het bieden van uitstekende hulp bij ongevallen op onze Belgische wegen. Ontdek hoe jij mobiliteitsbehoeften met zorg en efficiëntie zal vervullen.


Jobomschrijving

Word onderdeel van ons dynamische en diverse team als Polyvalente Dossierbeheerder - Bijstandsverlener. Profiteer van continue begeleiding en opleiding, aantrekkelijke shift- en stiptheidpremies. Uw veelzijdigheid en empathie maken het verschil. Solliciteer nu en schrijf mee aan ons succesverhaal!” Als dossierbeheerder/bijstandsverlener bij onze klant zal jij technische en/of medische bijstand verlenen aan leden of klanten van constructeurs, leasingmaatschappijen en verzekeraars op onze wegen of in het buitenland geconfronteerd worden (technische en/of medische bijstand). Geen enkele werkdag is identiek en we beloven je een afwisselende job in een enthousiast en dynamisch team.

  • U helpt bij het opstellen en opvolgen van bijstandsdossiers in het buitenland, zorgt u voor regelmatige updates en coördinatie met buitenlandse dienstverlening partijen.
  • U zal zorgdragen voor de organisatie en reservering van diverse hulpverleningsdiensten in het buitenland.
  • Alle nodige gegevens over het pechgeval van de klant controleren of ze voldoen aan de contractvoorwaarden
  • Dossiers doorgeven ofwel aan het Dispatching team om in België onze wegenwachters ter plaatse te sturen, ofwel collega’s in de Back Office

Jouw profiel

  • Menselijk , Betrouwbaar , Positief , Innovatief , Stressbestendig
  • Uitstekend niveau in het Nederlands en het Frans , goede kennis van het Engels . Ken je nog meer talen? Dan is dit zeker een pluspunt!
  • Relevante ervaring hebben in functies waar klantencontact centraal staat: customer service, klantendienst, contact center…; of meer administratieve functies;
  • Hulpvaardig ingesteld zijn en de nodige empathie aan de dag leggen
  • Sterke communicatievaardigheden beschikken en kunnen omgaan met frequente – soms ook moeilijke – telefonische contacten met diverse partijen (klant, externe partners,…)
  • Zich goed voelen in een multiculturele en meertalige omgeving
  • Bereid zijn om in een variabel uurrooster te werken van maandag tot zondag tussen 6u30 en 22u30

Aanbod

  • Boeiende functie met ruimte voor initiatief in een informele werksfeer
  • Een interimopdracht van April tot September (met mogelijkheid tot vast contract of verlenging)
  • Een stiptheidpremie van max 170€/maand
  • Extralegale voordelen: maaltijdcheques van 8€ per gewerkte dag, 100% terugbetaling van openbaar vervoer,
  • Premies voor vroeg- en late shifts;
  • dubbelbetaald op zon- en feestdagen
  • Een eerlijke loon volgens barema van PC 200 categorie C
  • Continue leermogelijkheden ; opleidingen

Solliciteren